2014. május 22., csütörtök

Csináld magad! - Vendégkönyv

Bogi és Robi esküvőjére készítettem ezt a vendégkönyvet:



 Hozzávalók:
1 db sima fehér lapos, kemény fedelű A4-es könyv 
3 db scrapbook papír
2-féle szalagból 1-1 m
barna metál hatású akril festék
olló, ragasztó (könyvkötészeti ragasztó a legjobb, de persze más is jó helyette), ecset, barna alkoholos filc
3 db kinyomtatott fotó.


Első lépésként a könyvet festettem le (a kilógó részeken) egy sötétebb barna árnyalattal, ami száradás után metálosan csillogott, kellemes meglepetést okozva ezzel.
A lapokat is lefestettem, csak vigyázni kellett, nehogy összeragadjanak, időnként szét kellett nyitogatni őket.


  Amíg a festék száradt, addig a könyv kinézetét terveztem meg. A scrapbook papírokat méretre vágtam, majd a széleiket sormintával díszítettem, végül felragasztottam őket a lefestett könyv alapra.
A szalagokat is méretre vágtam, és azokat is felragasztottam.


A fotókat az ebből a papírból kivágott képekkel "kereteztem".


Utolsó simításként a feliratokat készítettem el.


Hajrá, készítsetek vendégkönyvet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése